VRÁCENÍ, VÝMĚNA, REKLAMACE ZBOŽÍ

JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ NEBO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Sešly se vám dva stejné dárky? Zboží je jiné, než jste očekávali? To se může stát, a proto jsme tu pro vás a pomůžeme vám situaci vyřešit. Máte na výběr ze dvou možností. Buď neporušené zboží vrátit, nebo vyměnit za jiné. Jak budete postupovat? V obou případech vyplňte vratkový formulář níže a postupujte podle pokynů.

ZBOŽÍ CHCI VRÁTIT

Každý zákazník má ze zákona nárok na vrácení zboží do 14 dnů od obdržení zásilky bez udání důvodu. V případě vrácení všeho zboží z dané zásilky vám vrátíme celou částku, kterou jste za zásilku zaplatili (včetně poštovného z Mydlifík.cz k vám). Náklady na zaslání zboží od vás k Mydlifíkovi hradíte sami. Peníze za dobírku se nevracejí.

ZBOŽÍ CHCI VYMĚNIT

Nevyhovující zboží u nás můžete zdarma vyměnit za jiné, a to až do 30 kalendářních dnů od obdržení zásilky. Náklady na zaslání zboží od vás k Mydlifíkovi hradíte sami. Peníze za dobírku se nevracejí.

  • Objednejte nové zboží a do poznámky pro prodejce (ve třetím kroku objednávky) napište poznámku VÝMĚNA ZBOŽÍ – a zvolte platbu bankovním převodem.
  • Z nové objednávky odečteme cenu vráceného zboží bez poštovného.
  • Pokud vznikne nějaký cenový rozdíl mezi cenou nového a vráceného zboží, tento rozdíl vám buď dofakturujeme, anebo obratem vrátíme na váš bankovní účet.
  • Musíme vás upozornit na skutečnost, že nejsme povinni vám poslat nové zboží anebo vrátit peníze dříve, dokud nám nebude doručeno zboží od vás.
  • Při vrácení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky používání.
  • Pokud chcete vyměnit zboží za jiné, novou zásilku vám zašleme na naše náklady.

 JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ

Na zboží je nějaká vada nebo zboží není kompletní, co teď s tím? Každé vaší objednávce se pečlivě věnujeme, ale i přes naši veškerou snahu se může něco pokazit. Nezoufejte a:

  • Vyplňte vratkový formulář níže a postupujte podle pokynů. Do formuláře můžete i nahrát fotku reklamovaného zboží.

Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář (ten si stáhněte tady nebo v našich Obchodních podmínkách na konci stránky. Peníze vracíme pouze bezhotovostním bankovním převodem, proto do formuláře rovnou napište číslo účtu, na který je máme poslat.

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ

Vyberte si, jakým způsobem nám chcete zboží vrátit:

1) Pokud si dopravu zajistíte sami, balíček pečlivě zabalte a co nejdříve zašlete zpět na naši adresu (pokud zboží vracíte, musíte nám ho poslat nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jste nám oznámili, že odstupujete od smlouvy).

Naše adresa: Mydlifík.cz, Libuše Jandová, Švabinského 1719, 356 01 Sokolov.

Balíček nám zašlete jako obyčejnou nebo doporučenou zásilku. Podací lístek si schovejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku. Takové zásilky nepřebíráme.

2) Pokud využijete možnost vrácení přes Zásilkovnu, balíček pečlivě zabalte a doneste na nejbližší pobočku Zásilkovny s PIN kódem, který vám vygenerujeme. Za vrácení přes Zásilkovnu vám naúčtujeme poštovné 79 Kč. Tuto částku následně odečteme z dobropisu (vrácených peněz za reklamované zboží).

 

VratkyAReklamace

 

A JAK TO BUDE DÁL?

Jakmile zboží dorazí k nám, prohlédneme ho, zda není poškozené nebo opotřebené a hned posíláme peníze na vámi uvedený účet. Ze zákona máme na toto ověřování 14 kalendářních dnů (u reklamace 30 dnů), ale nebojte, tak dlouho u nás opravdu čekat nebudete. Snažíme se vše vyřizovat obratem.

  • Musíme vás upozornit na skutečnost, že nejsme povinni vám vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
  • Při vrácení zboží musí být výrobky nepoškozené, nejlépe v původním obalu a nesmí jevit známky používání.

V případě oprávněné reklamace mají naši zákazníci nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba na všechno prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakoupeno na firmu, řídí se záruka Obchodním zákoníkem a doba záruky je 6 měsíců).
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruka se vztahuje na výrobní vady, které nebyly způsobené nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem anebo mechanickým poškozením.

Pokud ve vaší zásilce chybí nějaké zboží, ačkoli je uvedeno na faktuře, kterou jste od nás e-mailem dostali, ozvěte se nám nejpozději do 48 hodin od převzetí zboží. Buď nám můžete napsat e-mail na reklamace@mydlifik.cz nebo volejte na telefon +420 727 954 763. Jsme tu pro vás.